srbeng
B2B Login
O nama


Plantronics je nastao u jednoj američkoj garaži u Santa Kruzu, Kalifornija 1961. godine na zahtev aviokompanije United Airlines, kada su Kit Larkin i Kortni Grejem predstavili alternativu konvencionalnim slušalicama komercijalne avijacije. Više od 60 godina inovacija u audio i kolaboracionu opreme ugrađeni su u Plantronics proizvode.

Portfolio integrisanih rešenja obuhvata slušalice, softver, stone telefone, uređaje za audio i video konferencije, analitiku i usluge, pružajući partnerima i korisnicima alate i tehnologije potrebne da se stvore fokusirana radna okruženja bez štetnih uticaja iz okruženja.


Plantronics je ušao u istoriju kada je Nil Armstrong, spustivši se na tlo Meseca, izgovorio legendarne reči: “Ovo je mali korak za čoveka, ali veliki za čovečanstvo” preko Plantronics slušalica. Sredinom 1960-ih, američka Federalna agencija za vazduhoplovstvo odabrala je Plantronics kao jedinog dobavljača slušalica za kontrolore letenja, a nakon toga je izabrana da isporučuje slušalice i operaterima kompanije Bell Telephone.

Polycom je osnovan 1990. godine u San Francisku, Kalifornija, sa jasnim ciljem da razvije i unapredi rešenja za sve glavne načine komunikacije, posebno uključujući razmenu dokumenta, audio i video sadržaja. Prvi proizvodi kompanije Polycom na tržištu bili su spikerfoni za audio konferencije - SoundStation, trouglasti spikerfon sa izuzetno sofisticiranim ful-dupleks zvukom koji je omogućavao obema stranama da govore i da se čuju istovremeno. SoundStation i njegov naslednik, SoundStation Premier, postali su vodeći brend na tržištu 90-ih godina prošlog veka.


1998. godine, Polycom je proširio svoj portfolio proizvodima za video konferencije, a prvi i jedan od najpopularnijih proizvoda bio je ViewStation, set-top jedinica koja je integrisala PTZ (pan-tilt-zoom) kameru sa kodekom i komunikacionom elektronikom. Ostali modeli linije proizvoda ViewStation uključivali su modele sa ugrađenim multipoint mogućnostima i podrškom za tada novi H.323 IP mrežni protokol.


Kasnije je kompanija dodala proizvode za deljenje sadržaja, video konferencije, mreže i uređaje za multipliciranu komunikaciji kao i proizvode za praćenje i upravljanje sistemom. U narednih deset godina, Polycom, kroz sopstveno istraživanje i razvoj, kao i niz akvizicija kompanija, postaje najistaknutiji igrač na svetu u oblasti bezbednih i pouzdanih multipoint video-konferencijskih sistema.


Plantronics je 28. marta 2018. kupio Polycom za približno 2 milijarde dolara. Proširivanjem ponude sa Polycom-ovim rešenjima za video, audio i kolaboraciju, Plantronics je u mogućnosti da isporuči klijentima sveobuhvatan portfolio komunikacionih i multipoint proizvoda i usluga.


2019. godine ime kombinovanog entiteta je promenjeno u Poly, koji nudi neprevaziđen portfolio integrisanih i inteligentnih rešenja koji obuhvata slušalice, softver, stone telefone, cloud servise i opremu za audio & video konferencije. Kako se trendovi u korporativnim komunikacijama kreću ka otvorenim radnim prostorima i fleksibilnim radnim aranžmanima, ekosistem platformi i uređaja nastavlja da se proširuje. Sa kombinovanim portfoliom proizvoda dva lidera na tržištu u objedinjenoj komunikaciji, Poly nudi vrhunsko iskustvo bez obzira na UCC (Unified communications and collaboration) rešenja koja je kupac izabrao.


Sada više nego ikad, kompanija oslobađa dodatne mogućnosti za međusobnu saradnju ljudi, stvarajući prelepo dizajnirane i projektovane audio i video proizvode koji omogućavaju da vas vide i čuju sa neverovatnom jasnoćom, uz podršku softvera, veštačke inteligencije, analitike i uvida koji će vas odvesti daleko izvan puke povezanosti.

Poly je pionir u rešavanju dileme poslovanja sa bilo kog mesta – stvarajući jednakost između onih koji su u prostoriji i onih koji nisu. Bilo da se nalazite u kancelarijskom okruženju, udaljenom hub-u ili vašoj kućnoj kancelariji, Poly će opremiti vaš poslovni prostor i vaš lični prostor, čak i onaj u svemiru - sa opremom koja vam je potrebna da biste izgledali i zvučali najbolje. Na kraju ali ne i najmanje bitno, 100% kompanija sa liste Fortune 500 oslanja se na Poly proizvode i usluge.